24 Aralık 2014 Çarşamba

Hilton'un orkestraları

Hilton da çekildi. 
Muhittin Paydaş, Özer Sualp, Öznur Taygan, Korkut Koray, özdemir erdoğan, Baterist Metin, Mustafa Toroslu, Coskun Kizilirmak, Cihat Günaydın, Nejat Toksoy ve Çetin Yavuzdoğan
Korkut Koray Muhittin Paydaş , Özer Süalp ( Trompet ) Öznur Taygan ( Gitar ve solist ) ben Korkut Koray ( baterist solist ) Erdoğan Soyalp ( Piyanist ) Oktay Dikmen ( bas gitar ) . İsmet Sıral grubundada tanıdıklarım var. En arkada ortada baterist Metin ( soyadını unuttum hatırlarsam eklerim ) , Onun yanında Mustafa Toroslu Saxafon ,. Diğerlerinide hatırlarsam yazarım. Yaşlandık artık zor hatırlıyoruz...

3 yorum:

  1. Resimdeki Öznur Taygan benim abimdir, resmi tamamen tesadüfen buldum. Emeginize, elinize saglik. Anilarim canlandi, sagolun. Selamlar. Ernur Agan Taygan

    YanıtlaSil
  2. Sizlere faydam olduysa çok mutlu oldum. İlginize teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. özer süalp babamdır kaybettiklerimize allahtan rahmet diliyorum.

    YanıtlaSil